FAQ’s – Veel gestelde vragen.

 

Betaalmethoden:
1. Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op de volgende manieren veilig betalen: via Bankcontact, via Mr. Cash, via iDEAL, via Paypal of via Overschrijving (bankgiro).
2. Wat is iDEAL/Bankcontact/Mr. Cash ?
Met Bankcontact en Mr. Cash kunt u vanuit België vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen. Met iDEAL (alleen beschikbaar voor Nederlandse bankrekeninghouders) kunt u als klant vanuit Nederland vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen.

iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internet bankieren programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
3. Wat is betalen via Paypal?
Met Paypal kunt u vanuit elk land vertrouwd en veilig betalen. U hoeft enkel een Paypal-account aan te maken, deze eenmalig te koppelen aan uw CreditCard of Bankrekeningnummer, of geld te storten op uw Paypalrekening en u kunt met alleen een emailadres en een wachtwoord betalen. U hoeft dus niet uw CreditCard gegevens steeds opnieuw op te geven. Betaalt u via Paypal dan heeft u geen vertraging in de verzending van uw producten.
4. Wat is betalen via (Internet) Overschrijving of Bankgiro?
Als u kiest voor de betaalmethode vooruitbetaling, ontvangt u een e-mail met daarin alle informatie over uw bestelling en het bankrekeningnummer waarop u het bedrag dient over te maken. Uw bestelling wordt direct verzonden na ontvangst van uw betaling. Houdt u rekening met een extra verwerkingstijd van 5 werkdagen. 
5. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank. Houdt u bij betaling via overschrijving rekening met een extra verwerkingstijd van 5 werkdagen. 
6. Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
Neem allereerst contact op met de klantenservice. Van de klantenservice zult u het adres ontvangen waarnaar u het product retour kunt sturen. Op het moment dat wij de retourzending ontvangen hebben zullen wij uw geld binnen 5 werkdagen terugstorten. 
7. Ik heb een betaling gedaan. Hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de betaling is verwerkt. 
8. Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen na betaling van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice. Bij vooruitbetaling geldt een langere periode tussen bestelling en bezorging, omdat uw bestelling pas wordt uitgeleverd, nadat wij uw betaling hebben verwerkt.

9. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
Op het moment dat wij uw betaling binnen hebben verzenden wij direct uw pakket. Normaliter duurt een verzending 1 á 2 werkdagen.

10. Wat zijn de verzendkosten?
Bij bestellingen boven € 60,- worden er GEEN verzendkosten berekend!
Bij bestellingen onder de € 60,- :
De verzendkosten voor België en Nederland zijn € 6,00 ;de verzendingen worden verzorgd door Bpost.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, u kunt uw bestelling afhalen. Dit kan alleen na afspraak per mail.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »